Creta Royal Hotel

COVID-19 UPDATE

Σκαλέτα Ρέθυμνο

01 Απριλίου 2021

Αγαπητοί Πελάτες,

Η Aegean Star Hotels εργάζεται συνεχώς για την υγιεινή και την ασφάλεια στους διάφορους προορισμούς της Κρήτη & Χαλκιδική και δεσμεύεται να φροντίσει τον πελάτη, τους συνεργάτες, τους προμηθευτές, τους εμπορικούς συνεργάτες, καθώς και το περιβάλλον.

Για πάνω από 30 χρόνια λειτουργούμε με τα υψηλότερα πρότυπα, και τώρα, σε αυτή την δύσκολη περίοδο του COVID19, εμπλουτίζουμε και ενισχύουμε τις διαδικασίες και τα πρωτόκολλά μας με ολιστική άποψη, επιστημονική αυστηρότητα, χωρίς να κάνουμε βήμα πίσω στη φροντίδα του οικοσυστήματος. Τώρα περισσότερο από ποτέ, χρειαζόμαστε υπεύθυνο τουρισμό που νοιάζεται για τους ανθρώπους και που δεσμεύεται να δημιουργήσει υγιή περιβάλλοντα.

Σκοπός μας είναι να φροντίσουμε τα πάντα, για να προστατεύσουμε τους υπαλλήλους μας και τους πελάτες μας.

Συγκεκριμένα, στο Creta Royal, έχουν πραγματοποιηθεί οι ακόλουθες ενέργειες και έχουν ληφθεί τα ακόλουθα μέτρα, σύμφωνα με τη διαδικασία διαχείρισης κρίσεων, καθώς και την αξιολόγηση κινδύνου COVID-19:

Έγινε εγγραφή στην πρωτοβουλία POSI SHIELD, που είναι ένα πρόγραμμα πρόληψης και ελέγχου λοιμώξεων που αποτελείται από τη δημιουργία πρωτοκόλλων υγιεινής και λειτουργίας, την επιβολή της χρήσης ατομικού προστατευτικού εξοπλισμού, την εκπαίδευση προσωπικού, τη δημιουργία ομάδας πρόληψης και την εισαγωγή στην διαδικασία επικύρωσης της αποτελεσματικότητας του POSI.

Όλα τα ταξίδια των εργαζομένων (επαγγελματικά ή αναψυχής) της εταιρείας τέθηκαν σε αναστολή από τις 09 Νοεμβρίου 2020.

Όλο το προσωπικό λαμβάνει εκπαίδευση για τα προληπτικά μέτρα και νέα επιχειρησιακά πρότυπα, σύμφωνα με τα προκαθορισμένα πρωτόκολα.

Έχουμε ελαχιστοποιήσει τις συναντήσεις στα γραφεία μας, με προμηθευτές – συνεργάτες και, εφόσον είναι δυνατόν, οι συναντήσεις πραγματοποιούνται με τεχνικά μέσα (Skype, Teamsκ.λπ.).

Απαγορεύεται η πρόσβαση σε μη υπαλλήλους του ξενοδοχείου.

• Μόνο βασικοί προμηθευτές (π.χ. τεχνικοί), επιτρέπεται να εισέρχονται στο ξενοδοχείο
με ελεγχόμενη πρόσβαση.
• Σε συγκεκριμένους συνεργάτες επιτρέπεται η είσοδος στο κτίριο του ξενοδοχείου.
• Κάθε τύπου έγγραφα λαμβάνονται και παραδίδονται, χρησιμοποιώντας γάντια μιας
χρήσης.

Προστέθηκαν απολυμαντικά χεριών σε πολλές περιοχές του ξενοδοχείου, σε βασικά σημεία για τους πελάτες και το προσωπικό, ειδικά σε αυτές που είναι σχετικά απομακρυσμένες από νιπτήρες.

Έχει αυξηθεί η συχνότητα καθαρισμού και απολύμανσης, με μεγαλύτερη και ιδιαίτερη
έμφαση στους χώρους συνάθροισης (τουαλέτες, αποδυτήρια, εστιατόριο προσωπικού,
αίθουσες συσκέψεων, γραφεία κ.λπ.), καθώς και στον κοινό εξοπλισμό (σαρωτές, υπολογιστές, διακόπτες, γραφεία, φωτοτυπικά μηχανήματα κ.λπ.).

• Μετατρέψαμε τον καθημερινό καθαρισμό των δωματίων σε δυνατότητα επιλογής.
• Πραγματοποιούμε απολύμανση φίλτρων κλιματισμού δωματίου, πριν από κάθε
άφιξη.
• Εφαρμόσαμε αλλαγές σε εστιατόρια, σε μπουφέ και σε room service, προκειμένου να
ικανοποιήσουμε την απαίτηση διατήρησης κοινωνικών αποστάσεων.
• Μειώσαμε τη χρήση χάρτινων εντύπων στη ρεσεψιόν. Στα δωμάτια πελατών,
αφαιρέσαμε διακοσμητικά αντικείμενα (μαξιλάρια και runners κρεβατιών), καθώς και
κάθε είδους χάρτινο έντυπο.

Οι υπάλληλοί μας ενθαρρύνονται να μην προσέρχονται στην εργασία τους, σε περίπτωση
εμφάνισης συμπτωμάτων, παρόμοια του COVID-19 και να επικοινωνούν με τον ειδικό γιατρό μας.
• Όλοι οι υπάλληλοι ενημερώθηκαν, σχετικά με τις βέλτιστες πρακτικές προσωπικής υγιεινής (πλύσιμο χεριών, βήχας φτέρνισμα στο εσωτερικό του αγκώνα ή σε χαρτομάντηλα, που πρέπει να απορρίπτονται, μη επαφή των χεριών με το πρόσωπο, καθώς και αποφυγή κοινής χρήσης αντικειμένων).
• Δημιουργήσαμε και διατηρούμε απόθεμα ασφαλείας σε ατομικό προστατευτικό εξοπλισμό και χημικά καθαρισμού.
• Τέλος, διατηρούμε τον έλεγχο της ιχνηλασιμότητας όλων των υπαλλήλων σε καθημερινή
βάση.

Τι να περιμένετε κατά τη διάρκεια της διαμονής σας.

Η διάθεση μας να σας προσφέρουμε μια αξέχαστη και ασφαλή διαμονή είναι ύψιστη
προτεραιότητα μας.
Τα πράγματα θα είναι λίγο διαφορετικά στην επερχόμενη επίσκεψή σας. Ακολουθούμε
συνεχώς τις τελευταίες κρατικές οδηγίες, καθώς και τις βέλτιστες πρακτικές πρόληψης του
Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας.

Είμαστε έτοιμοι να σας προσφέρουμε μια υπέροχη διαμονή, αλλά χρειαζόμαστε τη συνεργασία σας στους παρακάτω τομείς:

Κοινωνική Αποστασιοποίηση (Social Distancing). Η κοινωνική αποστασιοποίηση είναι μια
απαραίτητη πρακτική στους δημόσιους χώρους μας. Έχουμε διαμορφώσει το λόμπι και τους υπόλοιπους κοινόχρηστους χώρους μας, για να βοηθήσουμε προς αυτήν την κατεύθυνση.
Συνεπώς, παρακαλούμε να προσέχετε τους υπόλοιπους πελάτες και να κρατάτε απόσταση 2 μέτρων.

Μάσκες και άλλος προστατευτικός εξοπλισμός. Το προσωπικό μας φορά μάσκες, ενώ
βρίσκεται σε κοινόχρηστους χώρους. Υπάρχουν μέρη στο ξενοδοχείο μας, όπου ίσως χρειαστεί να εφαρμόσετε προστασία προσώπου. Σε περίπτωση που δεν έχετε μάσκα μαζί σας, παρακαλούμε ζητήστε από τη ρεσεψιόν του ξενοδοχείου.

Υπηρεσίες και παροχές ξενοδοχείου. Για την ασφάλειά σας, ορισμένες υπηρεσίες ή ανέσεις όπως πισίνα, σπα, εστιατόρια και καθημερινή υπηρεσία καθαρισμού ενδέχεται να
τροποποιούνται ή να αναστέλλονται προσωρινά. Θα ενημερώνεστε συνεχώς.

Διαχείριση ασθένειας. Για την ασφάλειά σας, διατηρούμε το δικαίωμα να ζητήσουμε
διαγνωστικό έλεγχο COVID-19 κατά την άφιξη ή κατά τη διάρκεια της διαμονής, στα πλαίσια σχεδίου δειγματοληψίας είτε σε περίπτωση εμφάνισης πιθανών κρουσμάτων. Σε περιπτώσεις κατά τις οποίες εμφανίζεται ασθένεια, κατά τη διάρκεια της διαμονής, ενημερώστε το προσωπικό της ρεσεψιόν. Ένας εξειδικευμένος επαγγελματίας υγείας θα σας παρακολουθεί.
Σεπερίπτωση σοβαρής ασθένειας, μπορεί να σας ζητηθεί να λάβετε κατάλληλη υγειονομική
περίθαλψη από μια κοντινή υγειονομική μονάδα. Κατά τη διάρκεια επιδημιών, έχουμε το
δικαίωμα να λαμβάνουμε προληπτικά μέτρα κατά την κρίση μας ή όπως απαιτείται βάση του πρωτοκόλλου των τοπικών αρχών.

Παρακολουθούμε συνεχώς τις εξελίξεις στο θέμα, τις οδηγίες των αρμόδιων αρχών του
κράτους, και είμαστε έτοιμοι να λάβουμε άμεσα πρόσθετα προληπτικά μέτρα.
Στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία ή πρόσθετη διευκρίνιση.

Με εκτίμηση
Ομάδα Διοίκησης Ξενοδοχείων

 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Άφιξη (Check in)/ Αναχώρηση (Check out)

  • Θα υπάρχει επαφή με τη ρεσεψιόν κατά το check-in;

Η διαδικασία γρήγορου check in θα πραγματοποιείται σε 2 διαφορετικά σημεία στο χώρο της υποδοχής, υπό την καθοδήγηση των υπαλλήλων της.

  • Το check-in και το check-out πραγματοποιούνται ταυτόχρονα;

Το check-in θα ξεκινάει στις 15:00 και το check-out θα είναι στις 11:00.

Συναλλαγές

  • Μπορώ να πληρώσω με μετρητά;

Συνίσταται η πληρωμή δαπανών διαμονής με χρήση της πιστωτικής σας κάρτας (αποδοχή μετρητών μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις).

Κοινωνική αποστασιοποίηση (Social Distancing)

  • Πώς διαχειρίζεστε με ασφάλεια την κοινωνική απόσταση;

Διακριτικά επιδαπέδια αυτοκόλλητα είναι τοποθετημένα μπροστά από την υποδοχή, καθώς και στους χώρους εστίασης καις στους μπουφέδες εστιατορίων, με σκοπό την διατήρηση κοινωνικής απόστασης.

Τα τραπέζια και οι καρέκλες σε όλα τα τμήματα εστιατορίων και μπαρ κατανέμονται, σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία. Επίσης, για όλα τα γεύματα πρωινού, μεσημεριανού και δείπνου σε κεντρικά και a la carte εστιατόρια απαιτείται προ - κράτηση.

Οι λίστες κρατήσεων θα επιτρέπουν μόνο έναν συγκεκριμένο αριθμό πελατών ανά χρονικό διάστημα.

Αρκετές περιοχές θα έχουν ειδικά σχεδιασμένες πινακίδες, για να υπενθυμίζουν στους επισκέπτες μας να διατηρούν τις αποστάσεις τους.

Πληροφορίες θα είναι διαθέσιμες για όλους.

Ανελκυστήρες

  • Εάν υπάρχουν ανελκυστήρες, διατηρείτε τα κουμπιά του ανελκυστήρα απολυμασμένα και πόσα άτομα επιτρέπονται ανά ανελκυστήρα;

Οι ανελκυστήρες μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο από ένα άτομο ή μία οικογένεια ενός δωματίου κάθε φορά.

Συνίσταται η χρήση σκάλας για τους 2 πρώτους ορόφους.

Έξω από κάθε ανελκυστήρα, θα εγκατασταθούν συσκευές απολύμανσης για χρήση από τους πελάτες.

Δωμάτια / καθαριότητα

  • Πόσες φορές θα λαμβάνω υπηρεσίες καθαρισμού και αλλαγής λευκών ειδών;

Οι υπηρεσίες καθαριότητας και η καθημερινή αλλαγή λευκών ειδών αναστέλλονται προσωρινά, ως τυπική διαδικασία.

Υπάρχει μια διαδικασία «επιλογής», εγκατεστημένη για καθαρισμό δωματίου και αλλαγή λινών, κάνοντας μια κλήση στη ρεσεψιόν. Με σκοπό την καλύτερη καθαριότητα και υγιεινή, θα απομακρύνονται από τα δωμάτια πελατών κάθε είδους διακοσμητικά αντικείμενα (μαξιλάρια, runners κρεβατιών), καθώς και επιπλέον σετ κλινοσκεπασμάτων. Όλο το έντυπο υλικό πληροφοριών πολλαπλών χρήσεων θα απομακρυνθεί και θα είναι διαθέσιμο ψηφιακά στις τηλεοράσεις των δωματίων.

  • Θα υπάρχει υπηρεσία μίνι μπαρ στο δωμάτιό μου;

Η υπηρεσία mini bar διακόπτεται προσωρινά, ως τυπική διαδικασία. Ό,τι χρειάζεστε θα έρχεται σε εσάς, μέσω της υπηρεσίας δωματίου (room service).

  • Πώς καθαρίζετε αντικείμενα πολλαπλών χρήσεων, όπως κάρτες-κλειδιά, κοινά κλειδιά και χρηματοκιβώτια, τηλεχειριστήρια και διακόπτες ρεύματος;

Όλο το υλικό πληροφοριών πολλαπλών χρήσεων θα διακοπεί και θα είναι διαθέσιμο ψηφιακά στην τηλεόραση δωματίων. Οι κάρτες – κλειδιά και τα κοινά κλειδιά θα απολυμαίνονται, θα δίνονται στον επισκέπτη σε σφραγισμένο φάκελο και δεν θα επιστρέφονται στη ρεσεψιόν μέχρι την αναχώρηση (check out). Τα χειριστήρια τηλεόρασης και κλιματισμού θα απολυμαίνονται, πριν από κάθε άφιξη.

Υγεία πελατών

  • Κάνετε έλεγχο θερμοκρασίας σε κάθε πελάτη, για να βεβαιωθείτε ότι κανείς δεν είναι άρρωστος;

Όχι, θα ακολουθήσουμε το Σχέδιο Δράσης, που επιβάλλεται από τη νομοθεσία του Ελληνικού Υπουργείου Υγείας, το οποίο προτείνει έναν ειδικό γιατρό, που θα καθοδηγεί τη διαδικασία οποιουδήποτε πελάτη εμφανίσει συμπτώματα COVID-19.

  • Ποια είναι η τυπική διαδικασία του ξενοδοχείου, εάν ένας πελάτης έχει τεθεί σε περιορισμό με COVID-19;

Θα ακολουθήσουμε το Σχέδιο Δράσης, σύμφωνα με τη νομοθεσία του Ελληνικού Υπουργείου Υγείας.

Πισίνες και Παραλίες

  • Τι διαδικασίες και μέτρα θα ακολουθούνται στις πισίνες και στις παραλίες του
    ξενοδοχείου;

Σύμφωνα με τα προκαθορισμένα πρωτόκολλα, στις πισίνες θα υπάρχει απόσταση μεταξύ ομπρελών και οι ξαπλώστρες θα έχουν απόσταση τουλάχιστον 2 μέτρων ανά κατεύθυνση μεταξύ τους.

Μεγαλύτερη θα είναι η απόσταση ομπρελών στις παραλίες, με ελάχιστη τα 3 μέτρα ανά κατεύθυνση μεταξύ τους.

Στις πισίνες, επιτρέπεται ένας λουόμενος ανά 5 τ.μ. υδάτινης επιφάνειας.

Πριν και μετά τη χρήση των κολυμβητικών δεξαμενών, οι πελάτες πρέπει να κάνουν τη χρήση των ντους με σαπούνι.

Συνίσταται το πλύσιμο ποδιών πριν την είσοδο στις πισίνες, καθώς και η συνεχής χρήση αντιολισθητικών παντοφλών έξω από αυτές.

Παρακαλούμε να μην γίνεται χρήση των κολυμβητικών δεξαμενών, σε περίπτωση δερματολογικών παθήσεων, για παράδειγμα εκτεταμένων εκδορών είτε ανοιχτών πληγών.

Προσωπικό

  • Ποια είναι τα βασικά πρότυπα υγιεινής, που θα ακολουθήσει το προσωπικό;

Κάθε μέλος της ομάδας του Ξενοδοχειακού προσωπικού θα συμμορφώνεται αυστηρά με τα βασικά προστατευτικά μέτρα κατά του COVID-19, που ανακοινώθηκαν από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ) και το Ελληνικό Υπουργείο Υγείας.

Όλα τα μέλη της ομάδας έχουν εκπαιδευτεί για την παρακολούθηση της υγείας τους και το ξενοδοχείο ακολουθεί τη διαδικασία ιατρικού ελέγχου του προσωπικού. Κάθε μέλος της ομάδας θα φοράει γάντια και μάσκες καθ’ όλη τη διάρκεια της βάρδιας.

ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ?ΧΑΡΤΗΣ

find usContact

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Ρέθυμνο, 74 100, Τ.Θ. 21, Κρήτη
Τηλ: +30 28310-71812
Φαξ: +30 28310-71791
Email: reservations@aegeanstar.com
ΜΗ.ΤΕ 1401K015A0120700

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
Cookie Settings | © 2019 Aegean Star Hotels. All rights reserved | Designed and developed by Eyewide - Hotel Internet Marketing